Items where Division is "Innovative Educational Technologies Department" and Year is 2011
А
- Артеменко, І.Е. (2011) Methods of teaching economics [Teaching Resource] (Unpublished)
К
- Калюжна, Т.Г. (2011) Teacher axiology in the modernization of vocational teacher education Collected Works: Problems of Modern Science (1). pp. 141-147.
- Калюжна, Т.Г. (2011) Pedagogical bases of becoming of аксиологической paradigm in education Гілея, 3 (45). pp. 463-472.
- Калюжна, Т.Г. (2011) Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти Проблемы современной науки. pp. 141-147.
- Красильник, Ю.С. (2011) Information-technological support of professional preparation of future teacher in the conditions of magistracy In: Соціалізація особистості: культура, освітня політика, технології управління . Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренко, м. Суми, Україна, pp. 401-403.
М
- Мільто, Л.О. (2011) Historical analysis of the pedagogical ideas of educational excellence in the eighteenth century. Higher education in Ukraine's integration into the European educational space (33). pp. 203-212.
Н
- Ничкало, Нелля Григорівна (orcid.org/0000-0002-5989-5684) (2011) Innovation in the professional education development in terms of labour market: experience, contradictions, prospects Professional education: pedagogy and psychology (13). pp. 91-103. ISSN 2083-2753
О
- Огієнко, О.І. (2011) Schooling Britain: History and Modernity Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2 (12). pp. 185-194.
- Огієнко, О.І. (2011) Conceptual bases of adult education in the Canada Вісник Черкаського університету (209). pp. 25-29. ISSN 2076-586Х
- Огієнко, О.І. (2011) Conceptual bases of adult education in the Canada Вісник Черкаського університету (209). pp. 25-29. ISSN 2076-586Х
Р
- Радченко, Ю.Л. (2011) The ideas of professional teacher training in Katerynoslavsky educationalists' pedagogic inheritance of Katerynoslavsky region fn the XIX™ - the beginning of the XX™ c. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету (90). pp. 185-188.