Items where Division is "Andragogy Department" and Year is 2006
Article
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) Science and a subject Шлях освіти, 1. pp. 8-14.
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) Humanization - the creative beginning formation priority Дидактика професійної школи, 4. pp. 3-7. ISSN 966-330-010-8
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) On pedagogical Process Continuity: Methodological Aspect Педагогіка і психологія професійної освіти, 6. pp. 7-17. ISSN 2218-5186
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) Fundamentalization of vocational education Kształcenie zawodowe: pedagogika i psychologia, 8. pp. 165-173. ISSN ISBN 83-7098-963-2
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) The main thing - the quality of education Педагогічна газета, 3. p. 4.
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) Construction of pedagogical theory Педагогічна газета, 11 (148). p. 5.
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2006) Educational and methodical complex of ecology for vocational and TS Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, practice, problems (9). pp. 262-267. ISSN ISBN 966-527-147-4
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2006) The project activity as a form of innovative technologies in the content of ecological education Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету імені Петра Могили, 1 (33). pp. 74-79. ISSN 1609-7742
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2006) Training teachers to implement ecological education Teacher of professional school (7). pp. 47-54. ISSN ISBN 966-7820-93-9
- Лук’янова, Лариса Борисівна (2006) Socio-historical preconditions for the development of ecological education specialists Vocational training in manufacturing (2). pp. 85-93. ISSN ISBN 966-675-453-3
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) Aspects of research of the problem of training of the officer of internal troops of the Ministry of internal affairs of Ukraine for communication as a process of communicative interaction Наукові записки. Серія: Педагогіка і психолоія (16). pp. 269-272. ISSN 2415-7872
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) Psychological and pedagogical conditions for the formation of a culture of professional communication among cadets of universities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (17). pp. 127-130. ISSN 2415-7872
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) Analysis of the results of an experimental study on the formation of a culture of professional communication among cadets of universities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (18). pp. 168-173. ISSN 2415-7872
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) The use of socio-psychological training as a means of forming a culture of professional communication among cadets of universities of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки, 1. pp. 165-171. ISSN 2522-4360
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) From the experience of using socio-psychological training in the process of forming a culture of professional communication in cadets of higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine Збірник наукових праць, 37. pp. 220-223. ISSN 2617-8222
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) Some specific features of professional communication of employees of the Ministry of Internal Affairs Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 4 (5). pp. 123-127. ISSN 2311-5491
- Радомський, Ігор Петрович (orcid.org/0000-0003-2452-0898) (2006) Professional communication in legal activities Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка, 2 (17). pp. 136-139.