Items where Division is "Department of Profile Education" and Year is 2012
- Левченко, Надія Григорівна (2012) Методичні прийоми використання підручника «Кулінарія. 11 клас» під час формування у старшокласників відповідних базових понять Проблеми сучасного підручника (12). pp. 491-496.
- Левченко, Надія Григорівна (2012) Development of methods of labor training in preparation of the laboratory work and the polytechnic of creativity Педагогічний альманах (15). pp. 122-128.
- Левченко, Надія Григорівна (2012) Сім’я як осередок формування економічної культури особистості Таврійський вісник (1). pp. 34-36.
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Компетентнісний підхід до створення підручників для старшої профільної школи Проблеми сучасного підручника (12). pp. 189-194.
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Experience in social and professional orientation of students Педагогічна освіта: теорія і практика (12). ISSN 2309-9763
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Social and professional orientation of students in Russia Молодь і ринок, 5 (88). pp. 19-23. ISSN 2308-4634
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Progress of society trends and their influence on the socially-professional orientation of student Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (31). pp. 184-191. ISSN 2310-8290
- Піддячий, Микола Іванович (orcid.org/0000-0001-6571-1450) (2012) Competence approach to textbooks for senior high school profile Проблеми сучасного підручника (12). pp. 80-89.
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Компетентнісний підхід до створення підручників для старшої профільної школи Проблеми сучасного підручника (12). pp. 189-193. ISSN ISBN 978-966-644-382-6
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Socially-professionally oriented uchebno-vospytatel'nyy process Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (38). pp. 34-41.
- Піддячий, Микола Іванович (2012) Conceptual approaches to social and vocational guidance Теорія та методика управління освітою (9). pp. 189-193. ISSN 2310-2411