Items where Division is "Monitoring and Assessment of the Education Quality Department" and Year is 2016

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: В | Г | Д | Ж | Л | Н | С | Т
Number of items: 23.

В

- Ващенко, Л.С. (2016) Model for monitoring the formed levels of biological competence of seniors pupils in profiled lyceum Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (20). pp. 253-260.

- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142) (2016) Biology textbook from the point of view of experts and senior students Проблеми сучасного підручника (16). pp. 45-58.

- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142) (2016) About evaluation of the level of formation of students' subject competences Педагогічний вісник, 2 (43). pp. 14-17.

- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142) (2016) Experimental evaluation of the biological subject competence seniors Біологія і хімія в рідній школі, 2. pp. 38-42.

- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142) (2016) Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 82-83. ISBN 978-966-644-398-5

- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142), Бейдерман, Бронислава and Новченкова, Катерина (2016) To the teachers' portrait of the experimental educational institution Біологія і хімія в рідній школі, 5. pp. 36-39.

Г

- Гривко, А.В. (2016) The peculiarities of evaluation of a poly-semiotic text of a school textbook Педагогічна освіта: теорія і практика, 1 (20). pp. 45-50.

- Гривко, А.В. (2016) Study on the problem of structural and functional features of poly-semiotic text’s components in schoolbook Проблеми сучасного підручника (16). pp. 81-91.

- Гривко, А.В. (orcid.org/0000-0001-9460-4777) (2016) Motivation-target and operating components of monitoring of students' communicative competency In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 84-85. ISBN 978-966-644-398-5

Д

- Дворецька, Л. П. (2016) About the level of knowledge of mathematics teachers with the constructing basics of the tests In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 89-90. ISBN 978-966-644-398-5

Ж

- Жук, Ю.О. (2016) A textbook image in perception of upper-formers Проблеми сучасного підручника (16). pp. 148-166.

- Жук, Ю.О. (orcid.org/0000-0002-6932-2484) (2016) Structural-functional model of the monitoring system of education quality In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 78-79. ISBN 978-966-644-398-5

Л

- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666) (2016) Conceptual approaches to the formation of a list of thesecondary educationqualityindicators In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-398-5

- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666) (2016) The formation of citizenship competence of public servants as a measure of the quality of their professional education Актуальні питання формування та розвитку громадянських компетентностей в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. за міжнар. участю (м. Київ, 17–18 березня 2016 р.). pp. 168-172.

- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666) (2016) Quality management of adult education as a problem of public education management in Ukraine Вісник післядипломної освіти. Серія "Управління та адміністрування", 2 (31). pp. 54-65. ISSN 2522-9958

- Лукіна, Т.О. (orcid.org/0000-0002-3802-6666) and Рингач, Н.О. (2016) Education as determinant of health in policy of Ukraine: orientations towards achieving goals of sustainable development in the light of Minsk declaration Державне управління: теорія і практика, 1. pp. 158-171. ISSN 2311-6722

- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978) (2016) Priorities of development of Ukrainian education in the context of educational reform Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна (22). pp. 39-42. ISSN 2307-4507

- Ляшенко, О.І. (orcid.org/0000-0001-6885-5978) (2016) Adaptive testing in monitoring systems for assessing the quality of education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 80-81. ISBN 978-966-644-398-5

Н

- Науменко, С.О. (2016) Foreign experience of computer adaptive testing In: "Педагогічна компаративістика – 2016: освітні реформи та інновації у глобалізованому світі": матеріали наук.-практ. семінару (Київ, 09 червня 2016 р.) Інститут педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 192-196.

- Науменко, С.О. (2016) A model of international comparative monitoring research of the quality of the secondary education Педагогічна освіта: теорія і практика, Ч. 1 (Вип.21). pp. 250-258. ISSN 2309-9763

- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427) (2016) The monitoring system for assessment of the level of general education of pupils In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 85-86. ISBN 978-966-644-398-5

С

- Смолінчук, Л.С. (2016) Theoretical and methodical bases of application of the test technologies in the monitoring systems of evaluation of metasubjective competences of pupils of primary and high school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 86-87. ISBN 978-966-644-398-5

Т

- Топузова, Алла Василівна (2016) Determination of the methodological potential of the textbook of geography during the organization of cognitive activity of students in the process of studying physical geography In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 88-89. ISBN 978-966-644-398-5

This list was generated on Sun Oct 17 08:58:27 2021 EEST.