Items where Division is "Лабораторія тифлопедагогіки" and Year is 2010
- Вавіна, Л.С. (2010) Перспективні проблеми наукових досліджень галузі неперервної спеціальної освіти дітей і молоді з глибокими порушеннями зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1. pp. 51-56. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
- Вавіна, Л.С. (2010) Особливості мовленнєвої підготовленості до навчання в школі дошкільників зі зниженим зором Український логопедичний вісник. pp. 15-19. ISSN ISBN 966-8663-23-3 – 966-8663-24-1
- Вавіна, Л.С. (2010) Науково-методичні засади дошкільного навчання дітей з порушеннями зору Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 6-18.
- Гудим, І.М. (2010) Умови оптимізації процесів сприймання творів образотворчого мистецтва учнями з порушеннями зору 5-7 класів Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 124-131. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
- Гудим, І.М. (2010) Теоретичні аспекти використання жестів як невербальних засобів комунікації в умовах зорової депривації Жестова мова і сучасність, 1 (5). pp. 126-132.
- Гудим, І.М. (2010) Використання казкотерапії в корекційно-виховній роботі з дошкільниками з порушеннями зору Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 77- 82. ISSN ISBN 978-966-675-652-0
- Гудим, І.М. (2010) Діагностування особливостей сенсомоторного розвитку дітей з порушеннями зору на матеріалі образотворчого мистецтва Соціально-психологічні проблеми тифлопедагогіки, 3 (11). pp. 39-51.
- Довгопола, К.С. (2010) Вивчення самоконтролю розмаху графічних рухів у сліпих учнів молодшого шкільного віку Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 74-80. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
- Довгопола, К.С. (2010) Формування самоконтролю швидкості графічних рухів в образотворчій діяльності незрячих учнів молодшого шкільного віку Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 93 - 99. ISSN ISBN 978-966-675-652-0
- Довгопола, К.С. (2010) Самоконтроль швидкості графічних рухів у молодших школярів із важкими порушеннями зору Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (55). pp. 34-37.
- Кобильченко, В.В. (2010) Психологічний супровід підлітків з порушеним зором як актуальна проблема сучасної спеціальної освіти Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 138 -143. ISSN ISBN 978-966-675-652-0
- Кобильченко, В.В. (2010) Базові сценарії занять з тренінгу вмінь Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 1 (55). pp. 40-46.
- Кобильченко, В.В. (2010) Проблема супроводу в науковій та методичній психолого-педагогічній літературі Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (56). pp. 31-36.
- Кондратенко, С.В. (2010) Дошкільні заклади для дітей з порушенням зору: мережа та зміст роботи. Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 141-149. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
- Кондратенко, С.В. (2010) Спеціальна дошкільна освіта дітей з порушеннями зору в Україні та зарубіжжі: досвід організації Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 158 - 164. ISSN ISBN 978-966-675-652-0
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2010) Пізнавальна активність як показник різнобічного розвитку дітей з порушенням зору Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 1 (1). pp. 80-88. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2010) Базові аспекти психологічного супроводу дошкільників з порушеннями зору в умовах інклюзивного середовища. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 164 - 175. ISSN ISBN 978-966-675-652-0
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236) (2010) Scientific and methodological approaches to the organization and content of the work of a practical psychologist in a preschool institution for vision-impaired children Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами, 7 (9). pp. 410-417. ISSN ISBN 978-966-388-329-8
- Легкий, О.М. (2010) Peculiarities of carrying out practical works by pupils with visual impairment at the lessons of work Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 157-163. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5