Items where Division is "Department of psychology of giftedness" and Year is 2016
Б
- Біла, І.М. (2016) Creativity: strategies and trends of mental activity Педагогічний процес: теорія і практика, 3. pp. 41-47. ISSN 2072-4772
- Біла, І.М. (2016) Perception of the world: the basic and prerequisite in the preschool years Актуальні проблеми психології, 12 (4). pp. 4-13. ISSN 2072-4772
- Біла, І.М. (2016) Development of children's abilities in terms of value interaction Актуальні проблеми психології. – Т. VI: Психологія обдарованості (12). pp. 43-53. ISSN 2072-4772
- Біла, І.М. (2016) Perception in the information space Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя. pp. 228-232. ISSN ISBN 978-966-698-211-6
- Біла, І.М. (2016) The formation of the child's perception of the world in a family environment In: Психологічні координати розвитку особистості: реалії та перспективи : збірник наукових матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. Конф. (20 травня 2016 року, м. Полтава) . Видавець Шевченко Р.В., м. Полтава, Україна, pp. 10-14.
- Біла, І.М. (2016) Strategy modern teacher professional success In: І Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір” (3-5 червня 2016 р.), 3-5 червня 2016 р., м. Луцьк, Україна.
- Біла, І.М. (2016) Formation of outlook of the child in terms of family education Вихователь-методист дошкільного закладу, 7. pp. 15-20.
- Біла, І.М. (2016) Conditions of effective teaching activities Заступник директора школи, 8. pp. 10-14.
- Біла, І.М. (2016) The structural model of the development of abilities in ontogenesis In: Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11-12 листопада 2016 р., м. Київ) . Вид-во «Віваріо», м. Київ, Україна, pp. 12-14.
Біла, І.М. (2016) And the sun will rise! (Education of talent in Japan) Academic Publishing . LAP LAMBERT Academic Publishing, м. Берлін, Німеччина. ISBN 978-3-659-90049-5
К
- Корольов, Д.К. (2016) Research Approaches to Gifted Personality Values Ukrainian Psychological Journal, 1. pp. 63-75.
М
- Мельник, М.О. (2016) Of values interaction with the social environment as a factor in the formation of a gifted реrsonality. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т. VI: Психологія обдарованості, 12. pp. 280-289. ISSN 2072-4772
- Музика, О. Л. (2016) Value interaction as a gifted personality’s development factor Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. Т.VІ: Психологія обдарованості, 12. pp. 5-20. ISSN 2072-4772
- Музика, О. Л. (2016) Spirituality of a gifted person: subjective-value approach to research Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Том ІХ: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія, 9. pp. 357-367. ISSN 2072-4772
- Музика, О. Л. (2016) Personality development value support in crisis situations Особистість в умовах кризових викликів сучасності: Матеріали методологічного семінару НАПН України ( 24 березня 2016 року ). pp. 167-175.
Музика, О. Л. and Никончук, Н. О. (2016) The development of junior pupils’ ability by means of oral folk arts: Textbook for university students . Вид-во ЖДУ ім.І.Франка, м. Житомир, Україна. ISBN 978-966-485-213-2
- Музика, О. Л. and Чекрижова, М. М. (2016) Becoming of professional self-esteem of medical higher educational establishments’ students Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. Т. ХIІ. – Психологія творчості (22). pp. 213-231. ISSN 2072-4772
- Музика, О.О. (2016) Reference relationships in the development needs and motivations students signs of musical talent Актуальні проблеми психології: Т.VІ: Психологія обдарованості, 12. pp. 145-156. ISSN 2072-4772
- Музика, О.О. (2016) Reference relations as a resource for students’ spiritual development Освітологічний дискурс, 3 (15). pp. 63-73. ISSN 2312-5829