Items where Division is "Laboratory of preschool education and upbringing of the Center for early child development and preschool education" and Year is 2023
L
- Lutsenko, Victoriia (orcid.org/0000-0002-1681-0601) (2023) Features of establishing cooperation between participants of the educational process of the preschool education institution Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (27). pp. 16-24. ISSN 2308-3778
R
- Reipolska, O.D. (orcid.org/0000-0002-5524-7110) (2023) Monitoring of management activities of the head of an institution of preschool education Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2 (27). pp. 163-173. ISSN 2308-3778
V
- Vasilieva, S.A. (orcid.org/0000-0002-0452-4835), Reipolska, O.D. (orcid.org/0000-0002-5524-7110), Podoliuk, Svitlana (orcid.org/0000-0002-7068-9195), Sadova, Iryna (orcid.org/0000-0003-2570-5392), Danyliak, Ruslana (orcid.org/0000-0002-3411-6824) and Lozenko, Anna (orcid.org/0000-0003-1029-5108) (2023) The relationship between neuropedagogic approaches and the formation of skills of primary school students Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 1 (15). pp. 352-365. ISSN 2066-7329
Л
- Луценко, В.О. (orcid.org/0000-0002-1681-0601) (2023) Peculiarities of working with parents on foreign language learning of older preschool children in the digital space In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України за 2022 рік (11). НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 157-161. ISBN 978-617-8011-55-0
С
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X) and Рейпольська, О.Д. (orcid.org/0000-0002-5524-7110) (2023) Educational process in preschool institutions under marital law: theory, practice, innovations Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2 (5). pp. 1-9. ISSN 2707-305X
- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X) and Рейпольська, О.Д. (orcid.org/0000-0002-5524-7110) (2023) Losses in preschool education as a precondition for further learning losses Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2 (5). pp. 1-5. ISSN 2707-305X