Items where Division is "Department of research and learning environment design" and Year is 2007
- Пінчук, О.П. (2007) A question of multimedia definition in education: technological aspects Нові технології навчання (46). pp. 55-58.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Implantation of E-learning into Comprehensive School: European Experience of Implementation, Supporting and Realization In: Second International Conference “Modern (e-) Learning” . FOI ITHEA, c. Varna, Bulgaria, pp. 138-143.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Теорії дистанційного навчання: світовий досвід In: Збірник наукових праць "Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в науці, економіці і освіті" . КЕІ ДВНЗ “КНЕУ ім. В. Гетьмана" , м.Кривий Ріг, Україна, pp. 144-145.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Проблема ефективності електронного навчання: європейський досвід та критерії оцінки In: Науково-практична конференція «Нові технології навчання: психологічні аспекти» . ЖДУ ім. І. Франка, м.Житомир, Україна, pp. 33-34.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Інформаційно-комунікаційні технології у загальноосвітній школі європейських країн: основні напрямки впровадження та шляхи підтримки In: Всеукраїнський науково-методичний семінар «Інформаційні технології в навчальному процесі» . Астропринт , м.Одеса, Україна, pp. 133-136.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Globalization in Education: Psychological Consequences In: Second International Conference “New Informational Technologies in Education for All” . Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем, м.Київ, Україна, pp. 51-56.
- Рождественська, Д.Б. (2007) Проблема мовної, мовленнєвої та комунікативної компетентностей: теоретичний аналіз понять та практика використання Збірник наукових праць "Проблеми сучасної педагогічної освіти", Ч. 1 (13). pp. 271-279.
- Спірін, О.М. (orcid.org/0000-0002-9594-6602) (2007) Design of an algorithm of task performance and a teacher's actions for didactic description of the credit-modular training system Pedagogy and Psychology of Professional Education, 2. pp. 41-49. ISSN 2218-5186