Items where Division is "Department of education of children with intellectual disabilities" and Year is 2021
- Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024) (2021) Modern technologies for teaching literacy to children with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 17-21. ISBN 978-617-7979-06-6
- Блеч, Г. О. (orcid.org/0000-0003-4884-6024) (2021) Social histories as means of socialization of preschool children with intellectual disorders Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (103). pp. 37-48. ISSN 2312-2781
- Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461) (2021) Modern approaches to physical education of students with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 21-27. ISBN 978-617-7979-06-6
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053) (2021) Some aspects of determining the practical goals of teaching mathematics to learners with intellectual disabilities In: Гуманітарний корпус , 2 (37). ТОВ "ТВОРИ", м. Вінниця, Україна, pp. 54-57. ISBN 978-966-949-756-7
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053) (2021) Forms of organization of the educational process of formation of elementary mathematical concepts in schoolchildren with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 231-236. ISBN 978-617-7979-06-6
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053) (2021) Corrective focus of the classes on the formation of the elemetary math concepts of children with intellectual disabilities Особлива дитина: навчання і виховання, 4 (104). pp. 58-68. ISSN 2312-2781
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053), Супрун, Д. М. (orcid.org/0000-0003-4725-094X) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2021) Initiation and development in Ukraine of the system of training scientific and pedagogical staff of special teachers In: Спеціальна освіта: проблеми та перспективи матеріали ХІV-ї Міжнародної науково- практичної конференції 15-16 квітня 2021 р. . Ковальчук О.В., м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 63-67.
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053) and Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527) (2021) Professor Ivan Panteliyovych Kolesnyk (to the 80th anniversary of his birth) Корекційна педагогіка. Вісник Української асоціації корекційних педагогів, 1-2. pp. 43-45.
- Мякушко, О. І. (orcid.org/0000-0002-7675-7523) (2021) Recommendations for creating optimal conditions for the development of children with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 139-146. ISBN 978-617-7979-06-6
- Мякушко, О. І. (orcid.org/0000-0002-7675-7523) (2021) Psychocorrective technologies for the development of social and emotional intelligence in children with intellectual disabilities Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (17-18 травня 2021 р.). pp. 62-68.
- Мякушко, О. І. (orcid.org/0000-0002-7675-7523) (2021) Cognitive approach to form of educational-cognitive competences in children with intellectual disabilities Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (18). pp. 124-143. ISSN 2313-4011
- Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948) (2021) Organizational conditions for effective learning activities of schoolchildren with ADHD In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 178-183. ISBN 978-617-7979-06-6
- Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948) (2021) Application of mindfulness technology in social and emotional development of preschoolers with intellectual disorders Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (18). pp. 245-262. ISSN 2313-4011
- Сухіна, І.В. (orcid.org/0000-0001-7838-1948) (2021) Mindfulness is an innovative technology for the social-emotional development of children with intellectual disabilities In: Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24 листопада 2021 року, м. Суми) . СумДПУ імені А. С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 117-120.
- Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X) (2021) Corrective orientation of sculpting classes in the development of preschoolers with intellectual disabilities In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 193-198. ISBN 978-617-7979-06-6
- Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X) (2021) Features of sensory development of preschoolers with intellectual disabilities In: Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9 листопада 2021 р. . Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 251-253.
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) (2021) Scientific and methodological support for implementing the content of children with complex developmental disabilities education Вісник НАПН України, 1 (3). ISSN 2707-305X
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) (2021) Modern practices of teaching children with musculoskeletal disorders and intelligence in the modernization of education In: Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології: Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології» . Альянт, м. Київ, Україна, pp. 238-241. ISBN 978-617-7819-13-3
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) (2021) Innovations in the education of children with intellectual disabilities in accordance with the strategies of the New Ukrainian School In: Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей: матеріали VІІ Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки та психології (7-8.10.2021 року, м. Київ) . Симоненко О. І., м. Київ, Україна, pp. 198-203. ISBN 978-617-7979-06-6
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) (2021) Education of children with intellectual disabilities: problems and prospects In: Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 9 листопада 2021 р. . Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 270-273.
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/000-0002-4560-3708) (2021) Distance learning of students with intellectual disabilities: technologies and prospects for implementation Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (17-18 травня 2021 р.). pp. 94-99.
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) (2021) Distance learning of students with intellectual disabilities: realities and prospects Особлива дитина: навчання і виховання, 2 (102). pp. 20-30. ISSN 2312-2781
- Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708) and Кривошея, С.П. (2021) Formation of social and life competences in children with intellectual developmental disorders as the basis of harmonious development of personality Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (17). pp. 324-332. ISSN 2313-4011