Items where Division is "Department of Comparative Pedagogy" and Year is 2022

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Number of items: 49.

- Khoruzha, Lyudmyla (orcid.org/0000-0003-4405-4847), Lokshyna, O.I. (orcid.org/0000-0001-5097-9171), Mazur, Nataliia (orcid.org/0000-0001-7671-8287) and Proshkin, Volodymyr V. (orcid.org/0000-0002-9785-0612) (2022) Doctoral Education in Ukraine: the Application of Digital Tools and Services by Doctoral Students under COVID-19 Pandemic Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences, 1 (9). pp. 87-112. ISSN 2341-2593

- Lokshyna, O.I. (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) Education in Ukraine: European integration achievements and prospects for the development in the war and recovery Educația de calitate în contextul provocărilor societale : materialele conferinței științifice cu participare internațională, 21 octombrie 2022. pp. 35-39. ISSN ISBN 978-9975-46-638-7

- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Сompetenсe approach in the context of reforming general secondary education in Latvia In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 109-110. ISBN 978-966-644-616-2

- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Strategic guidelines for the development of education in the countries of the European Union In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 251-252.

- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Reforming the content of school education on the basis of competence in EU countries In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 89-91. ISBN 978-617-692-729-7

- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Transformation of content on the basis of competence general secondary education in EU countries: strategic and legislative levels In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 71-72. ISBN 978-966-644-627-8

- Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Strategic and legislative levels of reforming the content of school education on the basis of competence orientation in EU countries Ukrainian Educational Journal, 4. pp. 45-58. ISSN 2411-1317

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) Equality and quality of school education: European context In: Technologies and strategies for the implementation of scientific achievements: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, May 27, 2022 , 3 . European Scientific Platform, м. Стокгольм, Швеція, pp. 17-18. ISBN 979-8-88526-802-8

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) European Approaches to the Development of School Evaluation Policy as a Quality Assurance Tool Український педагогічний журнал, 3. pp. 20-32. ISSN 2411-1317

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) To the question of the European educational integration of Ukraine in conditions of war: improving quality and equality In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 28-30. ISBN 978-966-644-616-2

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) To the question of teachers' self-assessment as a tool for improving the quality of education in schools of the European Union In: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах новоїсоціокультурної реальності: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичноїконференції (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) . СМП “Тайп”, м. Тернопіль, Україна, pp. 104-106.

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) To the question of the quality of school education in martial law conditions In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 103-106. ISBN 978-617-692-729-7

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) Practical approaches to ensuring the quality of school education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 72-73. ISBN 978-966-644-627-8

- Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724) (2022) Museum pedagogy as a tool for education quality assurance: the experience of Great Britain In: Музейна педагогіка в науковій освіті : збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 1–2 грудня 2022 р. . Національний центр «Мала академія наук України», м. Київ, Україна, pp. 142-145. ISBN 978-617-7945-49-8

- Заболотна, Оксана Адольфівна (orcid.org/0000-0003-4901-1053) and Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) A Collection of Items in Pisa Format for the Development of Students' Reading Literacy within the Jan Monnet Module (620287-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMOMODULE), Implementing by the Institute of Pedagogy of the NAES of Ukraine In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 112-114. ISBN 978-617-692-729-7

- Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638) (2022) Innovation as a trend in secondary education: of the United States experience Освітня аналітика України, 1 (17). pp. 113-124. ISSN 2617-8532

- Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638) (2022) Gamification: to the analysis of the semantics of the concept In: Теоретичні та практичні аспекти розвитку науки та освіти: V матеріали Міжнародної науково-практичної конференції м. Львів, 30-31 травня 2022 року . Львівський науковий форум, м. Львів, Україна, pp. 13-14.

- Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638) (2022) EDtech and immersive technologies as innovative trends in education: the US experience In: The 14th International scientific and practical conference “Modern directions of scientific research development” (July 13-15, 2022) . BoScience Publisher, с. Chicago, USA, pp. 223-227. ISBN 978-1-73981-126-6

- Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638) (2022) The role of immersive technologies in the US education system In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 74-75. ISBN 978-966-644-627-8

- Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638) (2022) Theoretical and strategic orientations of the technologicalization of general secondary education in the USA: before the problem statement In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 134-137. ISBN 978-617-692-729-7

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) Education in the realities of war: terminopology of international organizations In: Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доп. ХІ міжнар. наук.-методол. Інтернет-семінару (19 трав. 2022 р.) . Термінова поліграфія, м. Київ, Україна – м. Хмельницький, Україна, pp. 17-18.

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) Rethinking the Vision and Format of Education Functioning in War: Orientations of International Organizations and the Ukrainian Context In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 34-36. ISBN 978-966-644-616-2

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) EU innovative benchmarks on education and training development In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 569-571.

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) Integration of Ukrainian children into EU education during the war: key principles In: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) . СМП “Тайп”, м. Тернопіль, Україна, pp. 214-216.

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171) (2022) EU policy guidelines for equity in education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 70-71. ISBN 978-966-644-627-8

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171), Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910), Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724), Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638), Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923), Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) and Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Organization of education in war conditions: recommendations of international organizations Український педагогічний журнал, 2. pp. 5-18. ISSN 2411-1317

Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171), Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910), Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724), Кравченко, Світлана Миколаївна (orcid.org/0000-0003-3350-4638), Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923), Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) and Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Education in the realities of war: orientations of the international community: review edition . Пед. думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-614-8

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171), Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724), Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) and Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) The EU support for the integration of the Ukrainian children and youth into the systems of education and training of the member states under conditions of russian federation war against Ukraine: strategic guidelines and successful practices Український педагогічний журнал, 3. pp. 5-19. ISSN 2411-1317

- Локшина, Олена Ігорівна (orcid.org/0000-0001-5097-9171), Джурило, Аліна Петрівна (orcid.org/0000-0002-5129-6724), Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) and Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Support of Ukraine by the Scientific Community of the World Український педагогічний журнал, 1. pp. 7-17. ISSN 2411-1317

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) (2022) Education of refugee schoolchildren in the EU In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 39-40. ISBN 978-966-644-616-2

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) (2022) Management of school education in terms: Ukrainian context In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 575-576.

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) (2022) Globalization and deglobalization influences in the management of education in the modern world In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 151-154. ISBN 978-617-692-729-7

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) (2022) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 75-76. ISBN 978-966-644-627-8

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) (2022) Innovations in the management of school education in the globalized world Український педагогічний журнал, 4. pp. 32-44. ISSN 2411-1317

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) and Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Migrant students in the context of European educational terms In: Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доп. ХІ міжнар. наук.-методол. Інтернет-семінару . Термінова поліграфія, м. Київ, Україна – м. Хмельницький, Україна, pp. 61-64.

- Максименко, Оксана Олексіївна (orcid.org/0000-0003-3951-7923) and Глушко, Оксана Зіновіївна (orcid.org/0000-0003-0101-9910) (2022) Teacher management in the decentralization of education In: Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності: збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції . СМП “Тайп”, м. Тернопіль, Україна, pp. 226-228.

НАПН, України, Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки, НАПН України, Відділення загальної середньої освіти, і цифровізації освітніх систем, Інститут педагогіки, НАПН України, Education Research Unit, National Center for Educational Policy and Evaluation (Romania), Українська асоціація дослідників освіти, Україна, Інститут цифровізації освіти, НАПН України, Інститут професійної освіти, НАПН України, Сумський державний педагогічний університет, імені А. С. Макаренка, Тернопільський обласний комунальний інститут, післядипломної педагогічної освіти and Уманський державний педагогічний університет, імені Павла Тичини (2022) Pedagogical comparative studies and international education — 2022: challenges and prospects in the conditions of world turbulence: materials of the 6th International Scientific Conference (Kyiv, November 4, 2022) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна. ISBN 978-617-692-729-7

- Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) (2022) Actual problems of teaching foreign languages in EU countries In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 157-158. ISBN 978-966-644-616-2

- Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) (2022) Innovative functions of learning foreign languages in the general secondary education of Ukraine In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково- практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 647-648.

- Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) (2022) Innovative methods of teaching foreign languages in secondary education In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 179-180. ISBN 978-617-692-729-7

- Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) (2022) Learning foreign languages with the help of bilingual education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік . Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 76-77. ISBN 978-966-644-627-8

- Нікольська, Ніна Вікторівна (orcid.org/0000-0003-3393-3248) (2022) Innovative methods of teaching foreign languages in secondary education in Ukraine Education: Modern Discourses (5). pp. 95-100. ISSN 2617-3107

- Сисоєва, С.О. (orcid.org/0000-0003-2499-732X) (2022) Border pedagogy: the relevance of research for Ukraine In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 256-258. ISBN 978-617-692-729-7

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Strategies for the development of school education in the United States in conditions of digitalization In: Інформаційні технології в культурі, мистецтві, освіті, науці, економіці та бізнесі: матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 20-21 квітня 2022 р. , 1 . Видавничий центр КНУКіМ, м. Київ, Україна, pp. 168-170. ISBN 978-966-602-348-6

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) An interactive textbook as an innovative trend in the digitalization of education in the USA In: Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу : збірник тез доповідей . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 233-234. ISBN 978-966-644-616-2

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Digital transformation of education as a tool of European integration of Ukraine In: Обдаровані діти – скарб нації! : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 18–23 серпня 2022 року) . Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 1037-1038.

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Digital transformation of secondary education: common strategic vectors of the USA and EU countries Український педагогічний журнал, 3. pp. 33-43. ISSN 2411-1317

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) To the issue of the digital transformation of education in the USA and the EU In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2022: виклики і перспективи в умовах турбулентності світу: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції (Київ, 4 листопада 2022 р.) . Крок, м. Київ, Україна - м. Тернопіль, Україна, pp. 283-284. ISBN 978-617-692-729-7

- Шпарик, Оксана Михайлівна (orcid.org/0000-0001-7507-4950) (2022) Innovative trends in digitalization of general secondary education in European and North American educational areas In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2022 рік , - (-). Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 77-78. ISBN 978-966-644-627-8

This list was generated on Thu Mar 28 19:14:47 2024 EET.