Items where Author is "Караман, Ольга"
Article
- Кучерук, О.А. (orcid.org/0000-0002-7040-986X), Гилярська, О.І. (orcid.org/0000-0002-3637-0359), Караман, Ольга (orcid.org/0000-0002-5662-4395), Корицька, Г. (orcid.org/0000-0002-6197-8067) and Дика, Н.М. (orcid.org/0000-0003-1385-5027) (2022) The use of electronic educational resources for the formation of rhetoric competence of future teachers in pedagogical colleges Information Technologies and Learning Tools, 6 (92). pp. 35-60. ISSN 2076-8184
Book Section
- Караман, Ольга (orcid.org/0000-0002-5662-4395) (2021) Methodological tips for performing the articulation gymnastics In: Україно моя вишивана : етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки : зб. тез ІІ Міжнародної онлайн-конференції . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 54-56. ISBN 978-966-644-599-8
- Караман, Ольга (orcid.org/0000-0002-5662-4395) (2021) Developing potential of compositions-reflections in the formation of communicative experience of high school students in general secondary education institutions In: Навчання української мови та мов національних меншин учнів закладів загальної середньої освіти в контексті компетентнісного підходу. Збірник тез Всеукраїнської наукової конференції . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 7-8. ISBN 978-966-644-592-9
- Караман, Ольга (2020) Complex exercise as a means of forming key competencies of students of 8-9 grades of in-depth study of the Ukrainian language In: Проблеми методів компетентнісно орієнтованого навчання української мови в закладах загальної середньої освіти: збірник матеріалів круглого столу (22 жовтня 2020 р., м. Київ) . Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 48-50. ISBN 978-966-644-584-4
Book
Караман, Станіслав (orcid.org/0000-0003-3186-375X), Караман, Ольга (orcid.org/0000-0002-5662-4395) and Ліпчевська, Інна Леонідівна (orcid.org/0000-0002-6901-5863) (2022) A competence-based approach to the formation of oral speech of 1-2 grades students in Ukrainian language lessons in the general secondary education institutions with instruction in the languages of national minorities . Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-632-2