Digital Library NAES of Ukraine

Items where Author is "Бондар, Світлана Пилипівна"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 11.

- Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512), Кизенко, Василь Іванович (orcid.org/0000-0001-7835-9150), Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0003-4644-6051), Бондар, Світлана Пилипівна, Липова, Людмила Андріївна, Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511), Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011) and Захарчук, Наталія Василівна (2015) Fundamentalization of Educational Content in High School: Theory and Practice Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2013) Fundamentalization of the content of education: competence approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 9-10.

- Кизенко, Василь Іванович, Васьківська, Галина Олексіївна (orcid.org/0000-0002-8714-8512), Бондар, Світлана Пилипівна, Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511), Корсакова, Ольга Костянтинівна, Липова, Людмила Андріївна, Трубачева, Світлана Едуардівна (orcid.org/0000-0002-1400-9773) and Осадчук, Раїса Іванівна (2012) Didactic bases of differentiation of training at the basic school Project Report. Педагогічна думка, м. Київ, Україна.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The role and importance of teaching text in textbook for the development of search and research competences of high school students Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 24-32. ISSN ISBN 978-966-644-248-5

- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The competency approach to the content of education under conditions of its fundamentalization In: Дидактика: теорія і практика (1). Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 20-22. ISBN 978-966-660-833-1

- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) Didactic conditions of use the methods of activation educational and cognitive activity of students basic school under conditions differentiation In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2011 рік (1). Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 20-21.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The competence into orientation of the content and structure of school subject under the conditions fundamentalization of education Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (20). pp. 10-23.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2012) The process of forming key competencies of pupils Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. (Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи) (32). pp. 44-52.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2011) Classification of methods of activating learning and cognitive activity and its application in terms of differentiation of training In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2010 рік , 1 . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 6-7.

- Бондар, Світлана Пилипівна (2010) The essence of method activation of training-cognitive activity of secondary school pupils in terms of differentiation of learning In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 8-9. ISBN 967-966-644-127-3

- Бондар, Світлана Пилипівна (2009) The didactic features of methods learning in profile school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2008 рік , 1 . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 8-10. ISBN 978-966-644-127-3

This list was generated on Wed Dec 25 09:34:45 2024 EET.