- Moroz, I. V. (2019) Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конференції . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 130-131. ISBN 978-617-7263-79-0
This is the latest version of this item.
![]() |
Text
Мороз І. tezy_comparative_2019.pdf Download (334kB) |
Official URL: http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_deta...
Abstract
The thesis deals with the peculiarities of constructing the content of school historical education in the measurement of contemporary social challenges.
Downloads
Downloads per month over past year
Available Versions of this Item
- Features of The Design of Content of School Historical Education in the Dimension of Modern Social Challenges (deposited 29 Nov 2019 12:12) [Currently Displayed]
Actions (login required)
![]() |
View Item |