Items where Author is "Мороз, Ірина Володимирівна"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 35.

Article

- Мороз, Ірина Володимирівна (orcid.org/0000-0002-6776-9186) and Мороз, Петро Володимирович (orcid.org/0000-0002-7076-1038) (2020) Formation of research competence by the modern school textbook of history Проблеми сучасного підручника (24). pp. 142-162. ISSN 2411-1309

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Analysis of the state of use of historical sources in teaching history in high school Український педагогічний журнал, 4. pp. 142-153. ISSN 2411-1317

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Practical aspects of organizing research activities in the process of teaching history in secondary school Український педагогічний журнал, 4. pp. 99-109. ISSN 2411-1317

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Conceptual approaches to the design of a tutorial «The history of Ukraine in the sources» Problems of a Modern Textbook (21). pp. 261-270. ISSN 2411-1309

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2017) Use of advertising as a historical source in a school history textbook: methodology of work in the research-based study Problems of a Modern Textbook (18). pp. 105-117. ISSN 2411-1309, 2411-7420

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2015) The research approach implementation in the school textbook of history (exemplified by the textbook "World history. History of Ukraine" for the pupils of the 6th grade) Проблеми сучасного підручника (15). pp. 53-66. ISSN 2411-1309

- Мороз, Ірина Володимирівна (2014) The content problem of the second generation of the ukrainian school textbooks on world history (1996-2001) Проблеми сучасного підручника (14). pp. 445-458. ISSN ISBN 978-966-644-382-6

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2012) Еволюція змісту і структуришкільного підручника з історії стародавнього світу середини ХІХ – початку ХХ століття Проблеми сучасного підручника, 1 (12). pp. 179-188.

- Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2011) Проблеми змісту і структури шкільних підручників з історії стародавнього світу (30pті – кінець 80pх років хх століття) Проблеми сучасного підручника, 1 (11). 527 -537.

Book Section

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) The system of tasks and questions of the school textbook "Introduction to History" for the 5th grade of general secondary education In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез Міжнародної науково-практичної інтернет конференції (наукове видання), 28 – 29 травня 2020 р. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 126-127. ISBN 978-966-644-328-8

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) Formation of media literacy of high school students by means of the workshop "History of Ukraine in sources" In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. Візаві, м. Умань, Україна, pp. 93-95.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) Model of research competence of high school students in history In: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матеріали 1 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 травн. 2020 р.) ВПЦ «Візаві», м. Умань, Україна, pp. 58-61.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) Psychological and pedagogical conditions of formation of students of high school of historical research competence In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 05 березня 2020 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 106-108. ISBN 978-966-644-532-5

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) Semantic essence of research activity of high school students from history In: Історія та філософія освіти в незалежній Україні: здобутки і стратегії: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (20 травня 2020 року, м. Київ) «Авторитет» ФОП Курбанова Ю. В., м. Київ, Україна - м. Біла Церква, Україна, pp. 93-95. ISBN 978-966-97763-8-9

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) The use of historical sources in the teaching of history in high school: status and prospects In: Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (10 червня 2020 року м. Херсон) КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 148-151.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2020) The potential of a school history textbook in the formation of students' media literacy In: Проблеми сучасного підручника: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 травня 2020 р., м. Київ Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 58-60. ISBN 978-966-644-328-8

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Principles of the selection of historical sources to the workshop "History of Ukraine in the sources" In: Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи : матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 18 квіт. 2019 р. Дидактика: теорія і практика . Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 200-202.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) The role of a teacher in a research history study in high school In: Практична філософія і Нова українська школа: збірник тез Всеукраїнської науково-практичної конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 76-78. ISBN 978-966-644-492-5

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-469-4

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Developing the ability to work with caricature as an independent historical source in high school history lessons In: Актуальні питання методики викладання суспільних та гуманітарних дисциплін в умовах розбудови сучасної школи: збірник тез VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (наукове електронне видання) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 41-43. ISBN 978-966-644-504-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) A competent approach to teaching history in high school In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 88-90. ISBN 978-966-644-508-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) A competent approach to teaching history in high school In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 30 вересня 2019 р. Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 86-88. ISBN 978-966-644-508-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Implementation of the research approach in the school textbook "Introduction to history" for 5th grade general education institutions In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково практичної інтернет конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи» (Київ, 30 вересня 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 46-51. ISBN 978-966-644-512-7

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of formation of students of high school of historical competence In: Реалізація компетентнісно орієнтованого навчання в освіті: теоретичний і практичний аспекти: Зб. наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 4 листопада 2019 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 209-210. ISBN 978-966-644-517-2

- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of working with statistical sources on history lessons in the lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2019 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 136-137. ISBN 978-966-644-524-0

- Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Problems of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ, Україна, pp. 112-113.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Research tasks as a means of forming the historical competence of senior pupils In: Робота з науково обдарованою молоддю: проблеми та перспективи. Збірник матеріалів міжнародної науково-методичної конференції (Київ, 17-19 квітня 2018 року) НПУ імені М.П.Драгоманова, м. Київ, Україна, pp. 99-101.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2018) System of tasks of the workshop «History of Ukraine in the sources» In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 147-148.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Student's research competence in the system of teaching history at an elementary school In: Abstracts of the All-Ukrainian Scientific and Practical Conference "Theory and Methods of Formation of Civic Competence of Senior Students in the Conditions of Innovative Development of a Modern Gymnasium": Kyiv, October 18, 2018 Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 34-36.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2017) Features of work with historical sources in terms of research training In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 96-97.

- Мороз, Ірина Володимирівна (2016) The role of the teacher in organizing the research activities of students in teaching history in the primary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 135-136. ISBN 978-966-644-398-5

- Мороз, Ірина Володимирівна (2015) Problems of the selection and structuring of the content of studying world history in the main school in the context of research training In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 190-192. ISBN 978-966-644-398-5

Book

Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Research activity of students in the process of studying world history in primary school ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», м. Київ, Україна. ISBN 978-617-7724-15-4

Мороз, Петро Володимирович and Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Introduction to history: a textbook for the 5th grade of general secondary education Педагогічна думка, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-644-472-4

Other

- Пометун, Олена Іванівна, Ремех, Тетяна Олексіївна, Гупан, Нестор Миколайович, Мороз, Петро Володимирович, Мороз, Ірина Володимирівна, Кришмарел, В. Ю., Малієнко, Юлія Борисівна and Мацейків, Тетяна Іванівна (2020) Analytical note "On the state of online learning of history students during quarantine in Ukraine (March-May 2020)" Педагогічна думка, м. Київ, Україна.

This list was generated on Fri Nov 27 18:33:11 2020 EET.