Items where Author is "Гриценок, Л.І."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 51.

Article

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) Parental perceptions of the child's well-being as a subject of psychological research Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : збірник матеріалів наукових доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22 квітня 2022 року). pp. 40-46. ISSN ISBN 978-1-77192-443-6

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) «CIT-SER» As A Social-Psychological Technology For Ensuring Support For Educational Reform Problems of Political Psychology, 12 (26). pp. 227-250. ISSN 2411-1449

- Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556), Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Пастушенко, В.С. (orcid.org/0000-0002-2689-2030) (2021) Analysing the use of complex interactive technology support of educational reforms «CIT-SER» Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми. pp. 74-90.

- Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556) and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2021) Individual Psychological Online Support under Quarantine: Organization and Results of Volunteer Project Scientific Studios on Social and Political Psychology, 47 (50). pp. 78-95. ISSN 2706-9672

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556) (2021) The complex interactive technology to support the educational reforms «CIT-SER»: results and prospects of application Scientific Studios on Social and Political Psychology, 48 (51). pp. 154-168. ISSN 2309-8287

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2020) Issues of relevance of the socio-psychological technologies in ensuring support of educational reforms by the teachers, taking into account the types of their attitude to educational innovation Освітній простір в контексті гуманістичної парадигми: психологічні пріоритети сучасності. pp. 28-40. ISSN ISBN 978-1-77192-432-0 (Canada)

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) (2020) Competition-quest «Reform - the way to the school of my dreams»: results and prospects Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування). pp. 12-24.

- Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2020) The competition-quest impact on the attitudes of education process participants towards the «New Ukrainian School» reform Наукові студії із соціальної та політичної психології, 45 (48). pp. 110-120.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2019) Modern forms of professional interaction between a psychologist and primary school teachers on labor education for junior pupils Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» (21 березня 2019 року). pp. 266-272. ISSN 2313-7525

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2019) Psychological readiness of the pedagogical community and the public for the implementation of educational innovations Матеріали ІІ Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми» 21 березня 2019 року. pp. 241-249. ISSN 2313-7525

- Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841), Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556) (2019) Competition-quest as a technology to support educational change Вісник психології і педагогіки (25).

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) The theory and practice of professional self-determination of student youth in ukraine in the context of the ideas of J.-J. Russo Virtus (21). pp. 89-94. ISSN 2410-4388

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) Activity of the psychological service of the educational institution with the purpose of establishing constructive interaction of subjects of educational space in labor upbringing of junior pupils Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : матеріали всеукраїнської конференції з міжнародною участю (31 травня 2018 року, Київ). pp. 52-63. ISSN ISBN 978-617-571-157-6

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2017) How to learn to be silent carefully Методист, 10 (70). pp. 50-58.

- Гриценок, Л.І. (2016) Study abroad: from dream to action Шкільний світ. Спецвипуск: Шлях до майбутнього, 15 (743). pp. 15-26.

- Гриценок, Л.І. (2016) Listen and hear: secrets communication. The skills of effective communication and listening Шкільний світ, 21 (749). pp. 8-14.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2016) Features of the introduction of the principle of "peer to peer" in the area of educational process Вісник Київського інституту бізнесу та технологій, 3 (31). pp. 16-21.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2016) Innovative game as a means of professional self-determination of students Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Матеріали Всеукраїнської конференції з міжнародною участю «Науково-методичні засади професійного розвитку фахівця у системі неперервної освіти», 3 (25). ISSN 2223-4551

- Гриценок, Л.І. (2015) Courses professional orientation direction as a system tool of pedagogical maintenance of professional self-determination of young people in school Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення у контексті подолання кризи ринку праці: матеріали VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції (1 грудня 2015 р., м. Київ). pp. 96-102. ISSN ISBN 978-617-649-042-5

Book Section

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Імшенецька, Інна Анатоліївна (orcid.org/0009-0009-6037-346X) (2023) Assessment by citizens of Ukraine of satisfaction with their own life in the conditions of martial law In: Актуальні проблеми психології навчання в сучасній соціокультурній ситуації: збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 30 жовтня 2023 року) . Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 14-18. ISBN 978-617-7745-35-7

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) Social representations as a subject of psychological research In: Психологічні виміри особистісної взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми : збірник тез V Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 22 квітня 2022 р.) . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 35-38. ISBN 978-617-7745-11-1

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) Dialogicity as a characteristic of interaction In: Комунікація і спілкування в XXI столітті: Збірник наукових робіт учасників Всеукраїнського круглого столу: «Комунікація і спілкування у ХХІ столітті» (22 лютого 2022 р.) (29). ІСПП НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 28-34.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) The attitude of parents to the specialized training introduced by the NUS reform in the context of ideas about the child's well-being In: Профорієнтація: стан і перспективи розвитку: збірник матеріалів ХІІ Всеукраїнських психолого-педагогічних читань, присвячених пам’яті доктора педагогічних наук, професора Федоришина Бориса Олексійовича . Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 33-35.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) Child's well-being at school: ecological approach In: Актуальні проблеми психологи навчання в сучасній соціокультурній ситуації : збірник тез наукових доповідей круглого столу, присвяченого творчій спадщині І. О. Синиці (м. Київ, 2 листопада 2022 року) . Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 35-37. ISBN 978-617-7745-17-3

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2020) Socio-psychological technologies as a tool to ensure public support for educational change In: Перспективні напрямки розвитку сучасних педагогічних і психологічних наук. Збірник тез науково-практичної конференції (7-8 лютого 2020, м. Харків) . ГО «Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень» (м. Харків), м. Харків, Україна, pp. 96-100.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) (2020) Comprehensive socio-psychological technology to support reforms by stimulating partnerships and subjectivity of participants in the educational process In: Сучасні психологічні вимоги до підручника для Нової української школи : збірник тез наукових доповідей Круглого столу, присвяченого 75-річчю створення Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ, 24 листопада 2020 року) . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 21-24.

- Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2019) Reforming education in Ukraine: the problem of perception and trust of the public In: Вісник психології і педагогіки. Матеріали Круглого столу "Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту" (13 червня 2019 року) (24). Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ, Україна.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2019) Resistance and support in relation to educational reforms In: Матеріали доповідей учасників II Всеукраїнського конгресу із соціальної психології «Соціальна психологія сьогодні: здобутки і перспективи» . Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 74-77.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) Organizational-activity game in school as a means to increase the efficiency at labor upbringing of junior pupils In: Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції . КНУ імені Тараса Шевченка, м.Київ, Україна, pp. 54-58.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) Realization of the tasks of labor upbringing of junior pupils in the work of the psychological service of the educational institution In: Особистість, сім'я, суспільство: питання педагогіки та психології.: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 23-24 листопада 2018 року) , 2 . ГО "Львівська педагогічна спільнота", м. Львів, Україна, pp. 85-89.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) Role of the psychologist of the educational institution in the upbringing of the value attitude towards work in junior pupils In: Особистість у сучасному світі: матеріали круглого столу, 7 грудня 2018 року . Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 20-22.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2017) Labor upbringing in elementary school:psychological targets of upbring tasks In: Актуальні питання педагогіки та психології: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції . Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», м. Харків, Україна, pp. 124-127.

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2017) Promotion of self-realization of the personality of a junior student in the process of labor upbringing In: Round Table Talk «Actual issues of personal self-employment in the educational space» December 18, 2017 . Fundamental And Applied Researches In Practice Of Leading Scientific Schools, м. Київ, Україна.

- Гриценок, Л.І. (2016) Software professional self pupils: activation means In: Актуальні питання педагогіки та психології: наукові дискусії: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 9-10 вересня 2016 року) . Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", м. Харків, Україна, pp. 6-10.

- Гриценок, Л.І. (2016) Determining readiness for educational-professional activities as a means of professional self-determination of students In: Пріоритетні наукові напрямки педагогіки і психологи: від теорії до практики: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 14-15 жовтня 2016 р.) . Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», м. Харків, Україна, pp. 10-14.

- Гриценок, Л.І. (2016) Professional self-determination in the context of youth crime prevention In: Правові, психологічні та педагогічні проблеми профілактики правопорушень . ОДУВС, м. Одеса, Україна, pp. 124-127.

- Гриценок, Л.І. (2014) До питання забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал ( 4). "НАІР", м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 342-345.

- Гриценок, Л.І. (2014) Professional self-determination of students in the formation context of meaning In: Актуальні проблеми психології обдарованості та творчості: новітні розробки українських вчених: матеріали Міжнародної наукової конференції . Інститут обдарованої дитини, м. Київ, Україна, pp. 96-98.

- Гриценок, Л.І. (2013) Актуальність проблеми професійного самовизначення старшокласників в умовах спортивного напряму профільного навчання In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал (3). НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 42-46.

Monograph

- Гуцан, Л.А. (orcid.org/0000-0003-1588-0162), Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185), Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359) and Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X) (2019) Labor education of younger students in the context of reforming primary education Project Report. ТОВ «Імекс-ЛТД», м. Кропивницький, Україна.

- Гуцан, Л.А., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М., Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Ткачук, І.І. (2016) Professional self-determination of students in the conditions of educational districts Project Report. Друкарня Мадрид, м. Харків, Україна.

Conference or Workshop Item

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2022) Dialogicity as a characteristic of interaction In: Round table "Сommunication and intercourse in the 21st century", 22 лютого 2022 року, м. Київ, Україна. (Unpublished)

- Гриценок, Л.І. (2016) Pedagogical tools software professional self in the process of preparation and pre profile profile education In: ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи", 18-25 квітня 2016 року, м. Запоріжжя, Україна.

Book

Бевз, Г. М. (orcid.org/0000‐0003‐2487‐5429), Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185), Каніболоцька, М.С. (orcid.org/0000-0002-3608-3958), Кравчук, С.Л. (orcid.org/0000-0002-6951-1912), Мельник, Аліна Юріївна (orcid.org/0000‐0002‐7386‐8770), Петренко, Ірина Володимірівна (orcid.org/0000-0002-5900-0852), Ставкова, С.Г. (orcid.org/0000-0002-0467-6433), Чуніхіна, Світлана (orcid.org/0000-0002-0813-6741) and Юрченко, В.І. (orcid.org/0000-0003-4378-9841) (2021) New Ukrainian school: socio-psychological technologies of support: a practical guide . Імекс-ЛТД, м. Кропивницький, Україна. ISBN 978-966-189-615-3

Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2018) "Peer-to-peer" method in the interaction of support groups members and mutual aid groups , 2 . OSCE Project Co-ordinator in Ukraine, м. Київ, Україна, pp. 117-177. ISBN 978-617-7627-17-2

Гуцан, Л.А., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М., Гриценок, Л.І. and Ткачук, І.І. (2016) Professional self-determination of high school students in conditions of educational district посібник . Друкарня Мадрид, м. Харків, Україна. ISBN 978-617-7294-98-5

Мельник, О.В., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Гуцан, Л.А., Дятленко, С.М., Ткачук, І.І., Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М. and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2015) Man and the world of occupations: a teaching guide for teachers . НАІР, м.Івано-Франківськ, Україна.

Мельник, О.В., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Гуцан, Л.А., Ткачук, І.І., Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М., Попова, Т.С. and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2014) Робочий зошит для педагогічних працівників (до програми «Побудова кар’єри» 10-11 класи) . Імекс-ЛТД, м. Кіровоград, Україна. ISBN 978-966-189-313-8

Teaching Resource

- Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) and Капустюк, О.М. (orcid.org/0000-0003-4657-8556) (2022) Socio-psychological support of the dialogue between participants in the reform of general secondary education: methodological recommendations [Teaching Resource]

- Мельник, О.В., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Гуцан, Л.А., Ткачук, І.І., Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М., Попова, Т.С. and Гриценок, Л.І. (orcid.org/0000-0002-0055-2185) (2014) Робочий зошит для учнів старших класів загальноосвітніх шкіл (до програми «Побудова кар’єри» 10-11 класи) [Teaching Resource]

- Мельник, О.В., Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359), Гуцан, Л.А., Ткачук, І.І., Охріменко, З.В. (orcid.org/0000-0001-7217-100X), Пархоменко, О.М., Попова, Т.С. and Гриценок, Л.І. (2014) Workbook for teachers (the program "Building a career" 10-11 forms) [Teaching Resource]

This list was generated on Fri Apr 19 08:18:01 2024 EEST.