Education will be improved by information technologies.The Fifth Ukrainian Innovative Teachers Contest

- Кільченко, А.В. (2009) Education will be improved by information technologies.The Fifth Ukrainian Innovative Teachers Contest Педагогіна газета (5). p. 3.

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Пед._газета.Стаття_про_5_конкурс.pdf - Published Version

Download (1MB)

Abstract

Метою проекту „Інтернет-конкурс „Вчитель-новатор”” є опанування освітянами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та підтримка роботи викладачів у підготовці конкурентоспроможної молоді до активної життєдіяльності в інформаційному суспільстві. Конкурс спрямований на підвищення якості навчання учнів та студентів у галузі інформаційно-комунікаційних технологій, розвиток ініціативи педагогів та науковців у розробці та вдосконаленні навчально-методичних матеріалів для якісного вивчення програмних продуктів Microsoft, надання практичної допомоги викладачам загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів в оволодінні інноваційними методами навчання та забезпечення вільного доступу освітян до національних освітніх електронних ресурсів.

Item Type: Article
Keywords: Information Technology, Internet fifth Ukrainian competition "Innovative Teachers"
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks > 004.77 General networking applications and services
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of digital information resources and network technologies
Depositing User: науковий співробітник Алла Віленівна Кільченко
Date Deposited: 15 Sep 2011 16:03
Last Modified: 23 Mar 2016 10:32
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/85

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item