Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії

- Мороз, Петро Володимирович (2008) Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії Історія в школах України, 9. pp. 11-15.

[img]
Preview
PDF
Теоретичні_засади_Мороз_1.pdf

Download (524kB) | Preview

Abstract

В статті розглядаються теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії.

Item Type: Article
Keywords: дослідницьке навчання, методика навчання історії, історія стародавнього світу,проблемне навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 9 Geography. Biography. History > 93/94 History
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Social Studies Education
Depositing User: с.н.с. Петро Володимирович Мороз
Date Deposited: 02 Mar 2015 16:55
Last Modified: 04 Jan 2019 20:38
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8458

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item