Enhancing the effectiveness of non-traditional methods of teaching in the training of future psychologists

- Брюховецька, О. В. (2014) Enhancing the effectiveness of non-traditional methods of teaching in the training of future psychologists In: Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців . Державний вищий навчальний заклада "Університет менеджменту освіти" НАПН України, м.Хмельницький, Україна, pp. 154-155.

[img]
Preview
PDF
Тези Підвищення ефективності впровадження.pdf

Download (199kB) | Preview

Abstract

In theses The essence of non-traditional forms and methods, analyzed the extent of their use in the classroom. The necessity of special training of teachers to the introduction of non-traditional forms and methods of training of future psychologists.

Item Type: Book Section
Keywords: future psychologists, innovative learning, innovative teaching methods, special training of teachers
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: State institution of higher education «University of educational management» > Інститут менеджменту та психології
Depositing User: кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної та практичної психології ІМП ДВНЗ УМО НАПН України Олександра Вікторівна Брюховецька
Date Deposited: 23 Feb 2015 09:22
Last Modified: 23 Feb 2015 09:22
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8381

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item