Філософські аспекти історичного розвитку концептуальних основ вищої школи

- Найдьонов, Олександр Григорович (2014) Філософські аспекти історичного розвитку концептуальних основ вищої школи Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць, 8 (87). pp. 305-309. ISSN 2076-1554

[img]
Preview
PDF
Найдьонов.Філософські аспекти історичного розвитку концептуальних основ вищої школи.pdf

Download (10MB) | Preview

Abstract

Метою дослідження є філософський аналіз історичного розвитку концептуальних основ вищої освіти. Застосовані методи: історичний, діалектичний, аксіологічний. Основні висновки: розвиток концептуальної основи вищої школи в Європі залежав від панівного світогляду суспільства. Теоцентричний світогляд традиційного суспільства зумовив релігійний зміст вищої освіти. Техноцентризм – суть вищої школи індустріального суспільства. В умовах інформаційного суспільства людина стає головною діючою силою соціальних процесів. Тому концептуальною основою вищої школи інформаційного суспільства є етика, культура і знання.

Item Type: Article
Additional Information: Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. – Вип. 87 (8). – 434 с.
Keywords: вища освіта, теоцентризм, техноцентризм, інформаційне суспільство, людина, наука
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 314/316 Society
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Depositing User: доцент Олександр Григорович Найдьонов
Date Deposited: 29 Dec 2014 16:29
Last Modified: 14 May 2018 09:29
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/7623

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item