Using the e-learning course “Analytic Geometry” in the process of training students majoring in Computer Science and Information Technology

- Hlushak, Oksana M. (orcid.org/0000-0001-9849-1140), Proshkin, Volodymyr V. (orcid.org/0000-0002-9785-0612) and Lytvyn, Oksana S. (orcid.org/0000-0002-5118-1003) (2019) Using the e-learning course “Analytic Geometry” in the process of training students majoring in Computer Science and Information Technology Proceedings of the 6th Workshop on Cloud Technologies in Education (CTE 2018), Kryvyi Rih, Ukraine, December 21, 2018 (2433). pp. 472-485. ISSN 1613-0073

[img] Text
paper32.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (942kB)

Abstract

В результаті аналізу літератури обґрунтовано доцільність вільного доступу бакалаврів з комп'ютерних наук та інформаційних технологій до сучасних інформаційно-освітніх ресурсів, зокрема до курсів електронного навчання в процесі вивчення математичних дисциплін. Встановлено, що курс електронного навчання являє собою комплекс навчальних матеріалів та освітніх послуг, створених для організації індивідуального та групового навчання з використанням інформаційних і комунікаційних технологій. На основі викладених можливостей застосування курсу електронного навчання, а також його дидактичних функцій була розроблена і описана структура сертифікованого курсу електронного навчання «Аналітична геометрія» на основі платформи Moodle. Розглянуто особливості застосування хмарно-орієнтованих ресурсів: Desmos, Geogebra, Wolfram|Alpha, Sage при вивченні дисципліни «Аналітична геометрія». Представлені результати педагогічного експерименту на базі Київського університету ім. Бориса Грінченка та Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. Експеримент проводився з метою перевірки ефективності впровадження курсу електронного навчання «Аналітична геометрія». З використанням критерію Пірсона доведено, що є істотні відмінності в рівні математичної підготовки експериментальної і контрольної групи студентів. Перспектива подальших наукових досліджень намічається через ефективність використання курсів електронного навчання для підвищення додаткових професійних компетенцій студентів, що спеціалізуються в області комп'ютерних наук та інформаційних технологій (спеціалізація «Програмування», «Інтернет вещей»).

Item Type: Article
Keywords: e-learning course, computer sciences, information technologies, analytic geometry, professional training
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Joint laboratory with SIHE “Kryvyi Rih National University”
Depositing User: Сергій Олексійович Семеріков
Date Deposited: 19 Sep 2019 13:13
Last Modified: 19 Sep 2019 13:13
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/717028

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item