Аналіз психологічних особливостей дидактичних компонентів навчальної системи: світовий досвід дистанційного навчання

- Рождественська, Д.Б. (2014) Аналіз психологічних особливостей дидактичних компонентів навчальної системи: світовий досвід дистанційного навчання Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

[img]
Preview
PDF
Рождественська_аналіз_психологічних_особливостей_дидактичних_компонентів_ювілейний_збірник_Інституту_29.05.14.pdf - Published Version

Download (166kB)

Abstract

В статті аналізуються світові тенденції щодо визначення сутності та особливостей навчання у електронному середовищі, його форм, методів і засобів організації, критеріїв оцінки його ефективності. Охарактеризовано низку психологічних досліджень щодо проектування ефективних моделей навчання у електронному середовищі.

Item Type: Article
Keywords: дидактичні одиниці дистанційного навчання, психологічні особливості дистанційного навчання
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.7 Computer communication. Computer networks
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: Діна Борисівна Рождественська
Date Deposited: 06 Oct 2014 11:49
Last Modified: 11 Sep 2015 16:46
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/6290

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item