Сутність суб’єктно-продуктивного підходу у підготовці викладачів економічного університету до проектування навчальних технологій

- Романова, Г.М. (2012) Сутність суб’єктно-продуктивного підходу у підготовці викладачів економічного університету до проектування навчальних технологій In: Збірник матеріалів науково-методичної конференції (2). КНЕУ, м. Київ, Україна, pp. 311-313. ISBN 978-966-483-663-7

[img]
Preview
PDF
Конф-12.pdf

Download (200kB)

Abstract

Охарактеризовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій, що забезпечує втілення унікального досвіду саморозвитку викладача у продуктах діяльності, створює умови для його самоактуалізації та рефлексії

Item Type: Book Section
Keywords: Викладач, навчальна технологія, проектування, підхід
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of methods of vocational education and training methodology
Depositing User: професор Г.М. Романова
Date Deposited: 16 Jul 2014 07:33
Last Modified: 16 Jul 2014 13:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5717

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item