Доменно-фреймова модель педагогічної системи

- Биков, В.Ю. (2004) Доменно-фреймова модель педагогічної системи Теорія і практика управління соціальними системами / Щоквартальний науково-практичний журнал., 3. pp. 50-69.

[img]
Preview
PDF
Byk8-2004.pdf - Published Version

Download (140kB)

Abstract

Розвиток психолого-педагогічної науки, поява в останні роки нових засобів навчання надають можливість будувати сьогодні такі сучасні педагогічні системи (ПС), які б дозволили поступово вирішувати проблеми, що пов’язані з підвищення вимог щодо обсягу і якості змісту і темпів загальноосвітньої та професійної підготовки людини до активної життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of Computer-oriented systems of education and research
Depositing User: н.с. З.В. Савченко
Date Deposited: 26 Jan 2012 11:25
Last Modified: 13 Feb 2012 14:34
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/509

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item