Умови оптимізації процесів сприймання творів образотворчого мистецтва учнями з порушеннями зору 5-7 класів

- Гудим, І.М. (2010) Умови оптимізації процесів сприймання творів образотворчого мистецтва учнями з порушеннями зору 5-7 класів Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання (1). pp. 124-131. ISSN ISBN 978-966-97113-3-5

[img]
Preview
PDF
ГУДИМ.pdf

Download (586kB)

Abstract

В статті висвітлюються труднощі, що виникають в учнів з порушеннями зору під час сприймання та аналізу творів образотворчого мистецтва, шляхи їх уникнення та подолання.

Item Type: Article
Keywords: сприймання, твори образотворчого мистецтва, порушення зору, корекція
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Лабораторія тифлопедагогіки
Depositing User: лаборант О. Васильєва
Date Deposited: 16 Jun 2014 10:34
Last Modified: 06 Oct 2017 09:59
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/5076

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item