Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти

- Радкевич, В.О. (2010) Дидактичні підходи до відбору і структурування змісту професійно-технічної освіти Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців : методологія, теорія, досвід, проблеми, 1 (1). pp. 71-77.

[img]
Preview
PDF
Дидактичні_підходи.pdf - Published Version

Download (288kB)

Abstract

У статті обґрунтовано традиційні та інноваційні дидактичні підходи до формування змісту професійно-технічної освіти: знаннєво орієнтований, особистісно орієнтований, діяльнісно розвивальний, компетентнісний, культурологічний.

Item Type: Article
Keywords: зміст професійно-технічної освіти, дидактичні підходи; компетенції.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational training in production
Depositing User: Директор Валентина Олександрівна Радкевич
Date Deposited: 22 May 2014 08:06
Last Modified: 22 May 2014 08:06
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4380

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item