Формування загальнонавчальних компетентностей учнів засобами диференційованого навчання

- Трубачева, Світлана Едуардівна (2010) Формування загальнонавчальних компетентностей учнів засобами диференційованого навчання In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2009 рік . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 13-14. ISBN 967-966-644-127-3

[img]
Preview
PDF
2010_T2009_TSE.pdf - Published Version

Download (0B)
Official URL: http://undip.org.ua/

Abstract

У світлі реалізації сукупності особистісних здібностей кожного учня у навчально-виховному процесі можна виокремити принцип вибору індивідуальної освітньої траєкторії. Цей принцип визначено як право учня на свідомий і узгоджений з педагогом вибір основних компонентів власної освіти, до яких належать: особистісний зміст навчання, індивідуалізовані цілі, завдання, темп, форми, методи, системи контролю, оцінювання тощо.

Item Type: Book Section
Keywords: основна школа, реалізація індивідуальної освітньої траєкторії, загальнонавчальні компетентності.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 21 May 2014 14:01
Last Modified: 24 May 2017 16:25
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/4315

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item