Результати констатувального етапу дослідження науково-методичного забезпечення професійного самовизначення учнів старших класів

- Морін, О.Л. (orcid.org/0000-0001-5756-8359) (2012) Результати констатувального етапу дослідження науково-методичного забезпечення професійного самовизначення учнів старших класів In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал (2). Типовіт, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 308-311.

[img]
Preview
PDF
7.pdf - Published Version

Download (246kB)

Abstract

Розкрито отримані попередні результати констатувального етапу дослідження, проведеного у 2011 р. лабораторією трудового виховання і профорієнтації.

Item Type: Book Section
Keywords: Констатувальний експеримент, професійне самовизначення, учні старших класів.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.8 Methodology > 001.89 Organization of science and scientific work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Labor Education and Vocational Guidance
Depositing User: молодший науковий співробітник Тетяна Сергіївна Попова
Date Deposited: 02 May 2014 18:22
Last Modified: 05 Sep 2018 09:01
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3901

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item