Чуйність як психолого-педагогічна категорія

- Барило, А.В. (2010) Чуйність як психолого-педагогічна категорія In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал Матеріали науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України (1). “Тіповіт”, м.Івано-Франківськ, Україна, pp. 24-26.

[img]
Preview
PDF
Barylo.pdf - Published Version

Download (295kB)

Abstract

У статті розглядаються різні підходи до вивчення поняття "чуйність" як психолого-педагогічної категорії.

Item Type: Book Section
Keywords: Чуйність, моральна якість, ставлення до іншого, виховання.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Family Education
Depositing User: мол. наук. співроб. К.М. Павицька
Date Deposited: 05 May 2014 14:36
Last Modified: 05 May 2014 14:36
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3883

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item