Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів

- Флегонтова, Н.М. (2012) Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів Рідна школа (1). pp. 27-32. ISSN 0131-6788

This is the latest version of this item.

[img]
Preview
PDF
Упровадження_маркетингового_підходу_в_процес.pdf - Published Version

Download (234kB)

Abstract

In the article reveals the essence of marketing approach in preparing future teachers to organize cultural leisure pupils. The author introduces the reader to methods of preparing future teachers to the above mentioned activities has a positive result and are effective.

Item Type: Article
Keywords: підготовка майбутніх учителів, культурне дозвілля, організація культурного дозвілля школярів, маркетинговий підхід.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: канд. пед. наук Н.М. Флегонтова
Date Deposited: 15 Apr 2014 09:56
Last Modified: 15 Apr 2014 09:56
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3575

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item