Міжпредметні зв’язки в умовах фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі

- Осадчук, Раїса Іванівна (2013) Міжпредметні зв’язки в умовах фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2012 рік , 1 . Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 17-18.

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img]
Preview
PDF
Tza2012_ORI.pdf - Published Version

Download (271kB)
Official URL: http://undip.org.ua

Abstract

Ефективність змісту суспільно-гуманітарних предметів у вивченні учнями старшої школи в умовах профільного навчання значно підвищиться, якщо застосовувати педагогічну технологію реалізації міжпредметних зв’язків (МПЗ), яка враховує категоріальну сутність, структуру, функції, специфіку навчання на міжпредметній основі; передбачає дотримання організаційних принципів і умов її впровадження у навчально-виховний процес, вибір форм, методів, засобів і прийомів навчання, інтегрування з сучасними технологіями (проблемного, ігрового, програмового навчання тощо).

Item Type: Book Section
Keywords: старша школа, фундаменталізації змісту суспільно-гуманітарних предметів, міжпредметні зв’язки.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > The Laboratory of Didactics
Depositing User: К. пед. н. Сергій Володимирович Косянчук
Date Deposited: 14 Apr 2014 12:37
Last Modified: 14 Apr 2014 12:37
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3507

Downloads

Downloads per month over past year

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item