Особливості педагогічної взаємодії у середовищі дистанційного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів

- Пінчук, О.П. (2011) Особливості педагогічної взаємодії у середовищі дистанційного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів In: Сборник научных трудов . "Міськдрук", г. Харьков, Украина, pp. 271-276.

[img]
Preview
PDF
Пiнчук_доповiдь_у_Харкiв_.pdf

Download (109kB)

Abstract

The results of analytical study of changes taking place in pedagogical interaction in use of distance learning forms in educational process of general secondary school are presented in the report. Certain features of didactic interaction within the artificially created communicative space of distance learning are studied.

Item Type: Book Section
Additional Information: Дистанційна освіта в Україні. Інформаційне освітнє середовище у системі дистанційного навчання в навчальних закладах: інноваційні і психологічні аспекти : Міжнародна наук.-метод. конф., 2-4 листопада 2011 р.
Keywords: Distance Learning, commutative interaction
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: к.пед.н. О.П. Пінчук
Date Deposited: 07 Nov 2011 19:46
Last Modified: 31 Oct 2017 13:57
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/317

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item