Анализ готовности преподавателей к профессиональной подготовке будущих операторов компьютерного набора в рамках компетентностного подхода.

- Мілохіна, М.О. (2011) Анализ готовности преподавателей к профессиональной подготовке будущих операторов компьютерного набора в рамках компетентностного подхода. In: Система роботи ПТНЗ з формування професійно мобільного кваліфікованого робітника (1). Криворізький міський методичний центр ПТО, м.Кривий Ріг, Україна, pp. 91-92.

[img]
Preview
PDF
15.pdf - Published Version

Download (71kB)

Abstract

Представлены результаты анкетирования преподавателей информатики в профессионально-технических учебных заведениях. Осуществлен анализ готовности преподавателей ко внедрению компетентностного подхода в учебно-производственный процесс ПТУЗ.

Item Type: Book Section
Keywords: компетентностный подход, преподаватель, оператор компьютерного набора, информатика
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational training in production
Depositing User: м.н.с. М.О. Савченко (Мілохіна)
Date Deposited: 09 Apr 2014 11:43
Last Modified: 09 Apr 2014 11:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/3169

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item