Анализ социальной информации как составляющая педагогического проектирования

- Петренко, Лариса Михайлівна (2011) Аналіз соціальної інформації як складова педагогічного проектування In: Актуальні проблеми та перспективи технологічної і професійної освіти: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції . ТНПУ імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, pp. 86-87.

[img]
Preview
PDF
Петренко_тези_Тернопіль_2011_Copy.pdf - Published Version

Download (69kB)

Abstract

Розглядається аналіз інформації як метод наукового пізнання. Аналіз має передувати розробленню педагогічного проекту, а педагогічний аналіз як функція управління супроводжувати як процес розроблення педагогічного проекту, так і процес його впровадження.

Item Type: Book Section
Keywords: анализ, педагогический анализ, педагогический проект, руководитель, профессионально-техническое учебное заведение
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.8 Methodology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: професор Лариса Михайлівна Петренко
Date Deposited: 01 Apr 2014 07:06
Last Modified: 01 Apr 2014 07:06
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2848

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item