Информационно-аналитическая компетентность - неотъемлемая слагаемая руководителя профессионально-технического учебного заведения

- Петренко, Лариса Михайлівна (2011) Інформаційно-аналітична компетентність – невід'ємна складова керівника професійно-технічного навчального закладу In: Управління в освіті: зб. матеріалів V Міжнар. науково-практичної конференції . Львівська політехніка, Львів , pp. 246-247. ISBN 976-617-607057-3

[img]
Preview
PDF
Львов_тези_Copy.pdf - Published Version

Download (62kB)

Abstract

Автор обосновывает необходимость развития информационно-аналитической компетентности руководителя как неотъемлемой составляющей управления профессионально-техническим учебным заведением, которое отображает потребности практики.

Item Type: Book Section
Keywords: професійно-технічний навчальний заклад, керівник, інформаційно-аналітична компетентність
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational education and training management
Depositing User: професор Лариса Михайлівна Петренко
Date Deposited: 31 Mar 2014 17:37
Last Modified: 31 Mar 2014 17:37
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2774

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item