Аксіологічний підхід до аналізу фольклористичної підготовки майбутніх словесників-фольклористів

- Вовк, М.П. (2012) Аксіологічний підхід до аналізу фольклористичної підготовки майбутніх словесників-фольклористів Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (30). pp. 316-321.

[img]
Preview
PDF
АКСІОЛОГІЧНИЙ_ПІДХІД_ДО_АНАЛІЗУ_ФОЛЬКЛОРИСТИЧНОЇ_ПІДГОТОВКИ_МАЙБУТНІХ_СЛОВЕСНИКІВ-ФОЛЬКЛОРИСТІВ.pdf - Published Version

Download (263kB)

Abstract

In the article basic theoretical principles of application ofapproach of axiology are analysed to the analysis ofpreparation of specialist in folklore of future philologists-specialists in folklore in classic universities. The dominant problems of forming of the valued orientationsof future specialists are summarized on a specialist in folklore in the context of crisis of axiology in Ukrainian society.

Item Type: Article
Keywords: аксіологічний підхід, фольклор, вчитель, професіна майстеоність
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 8 Language. Linguistics. Literature > 82 Literature
Divisions: Institute of Pedagogical Education and Education for the Adults > Pedagogical Aesthetics and Ethics Department
Depositing User: канд.філолог.наук М.П. Вовк
Date Deposited: 27 Mar 2014 11:21
Last Modified: 27 Mar 2014 11:21
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2525

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item