Науково-методичний супровід професійної освіти і навчання в умовах активізації розвитку економіки

- Радкевич, В.О. (2013) Науково-методичний супровід професійної освіти і навчання в умовах активізації розвитку економіки In: Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: матеріали Звітної наук.-практ. конф. за 2012 рік (1). Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 11-19.

[img]
Preview
PDF
Науково-методичний_супровід_професійної_освіти__і_навчання_в_умовах_активізації_розвитку_економіки.pdf

Download (159kB)

Abstract

Обгрунтовано роль партнерства роботодавців, бізнесу й професійної освіти, що потребуватиме створення різного роду кластерів, які стануть унікальною основою для залучення інвестицій з метою освіти і навчання широкого кола учнівської молоді та робітників підприємств, а також підвищення гнучкості й ільності самих підприємств. Об’єднання в кластери буде сприяти ефективному використанню матеріально-технічної бази, інноваційних технологій, кадрового потенціалу підприємств та професійних навчальних закладів різного рівня акредитації у підготовці майбутніх кваліфікованих робітників і молодших спеціалістів.

Item Type: Book Section
Keywords: Компетентнісний підхід, кваліфікований робітник, кластери, молодший спеціаліст.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 33 Economics. Economic science
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
Divisions: Institute of Vocational Education > Laboratory of vocational training in production
Depositing User: Директор Валентина Олександрівна Радкевич
Date Deposited: 20 May 2014 13:39
Last Modified: 20 May 2014 13:39
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2490

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item