Підходи до класифікації компетентностей особистості як результату освіти

- Литовченко, О.В. (orcid.org/0000-0001-8696-9610) (2013) Підходи до класифікації компетентностей особистості як результату освіти In: Формування базових компетентностей у вихованців позашкільних навчальних закладів . Гранмна, м. Київ, Україна, pp. 56-59.

[img]
Preview
PDF
Lytovchenko.pdf - Published Version

Download (122kB)

Abstract

Матеріали статті представляють короткий огляд можливих підходів до класифікації компетентностей як результату освіти.

Item Type: Book Section
Keywords: компетентнісний підхід, компетентність, ключові компетентності, позашкільна освіта.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 374 Education and training out of school. Further education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Out-of-School Institutions’ Activity
Depositing User: с.н.с. Анна Едуардівна Бойко
Date Deposited: 20 Mar 2014 08:44
Last Modified: 18 Jan 2021 05:20
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2376

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item