Феноменологический подход в оценке развития малой группы как социально-педагогического явления

- Алєксєєнко, Т.Ф. (2011) Феноменологічний підхід в оцінці розвитку малої групи як соціально-педагогічного явища Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 1 (15). pp. 62-69. ISSN 978-617-620-015-4

[img]
Preview
PDF
Алєкєєнко_Т.Ф._Феноменологічний_підхід_в_оцінці_розвитку_малої_групи_як_соціально-педагогічного_явища.pdf - Published Version

Download (312kB)

Abstract

In this article to inspecting essence and contents phenomenological approach in Science, sotsialno-pedagogicheskiy phenomenon small groups of pupil, the basic parameters of his research and their main characteristics.

Item Type: Article
Keywords: phenomenological approach, the basic parameters phenomenon small groups of pupil.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Problems on Education > Laboratory of Social Pedagogy
Depositing User: старший наукови співробітник Р.В. Малиношевський
Date Deposited: 19 Mar 2014 13:30
Last Modified: 01 Oct 2023 10:41
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/2361

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item