Моделі організації навчання основам інформатики у початковій школі та вимоги до програмно-апаратних засобів

- Татауров, Віктор Петрович (2013) Моделі організації навчання основам інформатики у початковій школі та вимоги до програмно-апаратних засобів Інформаційні технології в освіті (15). pp. 298-303. ISSN 1998-6939

[img]
Preview
PDF
Tataurov.pdf - Published Version

Download (443kB)

Abstract

У статті висвітлено моделі організації навчання основам інформатики в початковій школі. Розглянуто питання добору і застосування апаратно-програмних засобів реалізації даних моделей у навчанні предмета «Сходинки до інформатики». Висвітлено основні вимоги щодо добору апаратно-програмних засобів.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.3 Computer hardware
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 004 Computer science and technology. Computing. Data processing > 004.4 Software
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.09 Organization of instruction
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of informatization of educational institutions
Depositing User: В.П. Татауров
Date Deposited: 21 Jan 2014 09:42
Last Modified: 21 Jan 2014 09:42
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1418

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item