Особистісні аспекти становлення наукових шкіл та центрів розвитку психологічного знання

- Шусть, Василь Володимирович (orcid.org/0000-0002-0094-1121) (2012) Особистісні аспекти становлення наукових шкіл та центрів розвитку психологічного знання Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика: Збірник наукових праць. Спецвипуск 9 , 9. pp. 147-154.

[img]
Preview
PDF
ст._Шустя_21.11.2012.pdf - Published Version

Download (143kB)

Abstract

В статті розглядаються психологічні особливості взаємного проникнення ідей, методів, наукових апаратів, технічних засобів дослідження в рамках єдиної науково-освітньої школи для вирішення загальної задачі в межах розробленої науково-дослідної парадигми

Item Type: Article
Keywords: науково-освітня школа, центр розвитку психологічного знання, дослідник, вчений-лідер, вчений-організатор.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute of Psychology after N.Kostiuk > Romenets department of the history of psychology
Depositing User: старший науковий співробітник Василь Володимирович Шусть
Date Deposited: 18 Feb 2014 09:29
Last Modified: 24 Jul 2018 18:03
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1372

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item