Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії

- Запорожченко, Ю.Г. (2011) Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії Dissertation candidate2 thesis, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

[img]
Preview
PDF
Avtoref.-Ireland.pdf

Download (449kB)

Abstract

Для успішної євроінтеграції Україні необхідні швидкі й дієві зміни на державному та інституційному рівнях: забезпечення рівного доступу до якісної освіти, збільшення автономії вищих навчальних закладів, раціональне фінансування і ефективність використання ресурсів у системі освіти. Продуктивним, на нашу думку, для України може стати вивчення позитивного освітнього досвіду Ірландії, як активного учасника євроінтеграційних процесів. Соціальна значущість проблеми забезпечення якості вітчизняної вищої освіти у контексті її інтеграції в європейський освітній простір, недостатня її наукова розробка, наявність позитивного досвіду Ірландії у сфері освіти зумовили вибір теми нашого наукового дослідження «Система забезпечення якості вищої освіти в Ірландії»

Item Type: Thesis (Dissertation candidate2)
Keywords: Вища освіта, якість вищої освіти, забезпечення якості вищої освіти, зарубіжний досвід.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.07 Management aspects of educational institutions
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Відділ інформатизації навчально-виховних закладів
Depositing User: пров.н.с. Ю.Г. Носенко
Date Deposited: 12 Dec 2013 06:50
Last Modified: 26 May 2017 11:10
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1290

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item