Система моделей планування розподілу професорсько-викладацьких кадрів вищих навчальних закладів

- Биков, В.Ю. (2013) Система моделей планування розподілу професорсько-викладацьких кадрів вищих навчальних закладів Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. Додаток 1 : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. (1). pp. 28-35. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
PDF
Система_моделей_планування_розподілу.pdf - Published Version

Download (191kB)

Abstract

Професорсько-викладацькі кадри (ПВК) вищих навчальних закладів І,ІІ і І,ІІІ рівнів акредитації (далі, ВНЗ) є важливим ресурсом системи освіти, який в основному визначає ефективність і якість підготовки фахівців з вищою освітою для різних галузей економіки (в тому числі, педагогічних кадрів для різних типів навчальних закладів). Цей ресурс – кадровий потенціал ВНЗ, є визначальним суб’єктом неперервного загальноосвітнього і професійного розвитку цілісної особистості, забезпечує подальше формування почуттєвої сфери учнів або студентів (далі студентів), їхньої системи цінностей, інтелектуальних і морально-вольових якостей, загальних і професійних компетентностей.

Item Type: Article
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 00 Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics > 001 Science and knowledge in general. Organization of intellectual work > 001.8 Methodology > 001.89 Organization of science and scientific work
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 378 Higher education. Universities. Academic study
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of research and learning environment design
Depositing User: Алла Кишкан
Date Deposited: 09 Nov 2013 11:16
Last Modified: 29 Nov 2013 09:03
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1187

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item