Математичне моделювання як засіб екологічного виховання учнів з використанням комп'ютерно-орієнтованих систем навчання

- Гриб'юк, О.О. (2013) Математичне моделювання як засіб екологічного виховання учнів з використанням комп'ютерно-орієнтованих систем навчання In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України . Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 172-175.

[img]
Preview
PDF
Gryb'yuk-Olena-zvkonfer-2013-nova+.pdf - Published Version

Download (93kB)

Abstract

Головна мета розбудови державної системи освіти в умовах відтворення і зміцнення інтелектуального потенціалу України, інтеграції у світовий освітній простір, полягає у всебічному розвитку особистості з урахуванням її здібностей, нахилів і потреб. Це вимагає перенесення акцентів із пасивного накопичення знань на формування творчої працелюбності, розвиток індивідуальних здібностей та талантів молоді, формуванні готовності і здатності до самоосвіти.

Item Type: Book Section
Keywords: Математичне моделювання, екологічне виховання, учні
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 5 Мathematics. natural sciences > 51 Mathematics
Divisions: Institute for Digitalisation of Education > Department of informatization of educational institutions
Depositing User: Старший науковий співробітник О.О. Гриб'юк
Date Deposited: 11 Oct 2013 14:14
Last Modified: 29 Oct 2015 05:43
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/1114

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item