Концепция создания интегрированного отраслевого информационного ресурса в Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского

Рогова, Павла Іванівна, Артемов, Юрій Іванович, Лобановська, Інна Георгіївна and Вараксіна, Наталія Володимирівна (2013) Концепция создания интегрированного отраслевого информационного ресурса в Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского Нілан-ЛТД, м.Вінниця, Україна.

[img]
Preview
PDF
Концепція ІГІР_2013.pdf

Download (324kB) | Preview
[img]
Preview
Image (JPEG)
Концепція ІГІР_2013.jpg

Download (253kB) | Preview
Official URL: http://www.dnpb.gov.ua/research_activity/personal_...

Abstract

У документі висвітлено мету, пріоритетні напрями та шляхи створення освітнього інтегрованого галузевого інформаційного ресурсу (ІГІР), його фінансове забезпечення, очікувані результати. Внаслідок реалізації концепції буде створено умови для інтенсифікації науково-дослідної діяльності, навчально-виховного процесу в освітянській сфері України шляхом створення принципово нових можливостей для пошуку й використання наукової інформації, відображення в освітянському сегменті інформаційного простору інтегрованих бібліотечно-інформаційних ресурсів, надання вільного доступу до таких ресурсів незалежно від статусу та місця перебування користувачів.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: образовательный интегрированный отраслевой информационный ресурс, концепция ИГИР, научно-исследовательская деятельность, научная информации, образовательный сегмент информационного пространства
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 02 Бібліотечна справа
Divisions: V. Sukhomlynskyi State Scientific and Pedagogical Library of Ukraine
Depositing User: завідувач відділу Наталія Володимирівна Вараксіна
Date Deposited: 26 Mar 2015 10:44
Last Modified: 26 Mar 2015 10:44
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8655

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item