Трансформации ценностной среды образовательно-воспитательного процесса в современном общественном развитии и моделях философии образования

- Зінченко, В. (2013) Трансформации ценностной среды образовательно-воспитательного процесса в современном общественном развитии и моделях философии образования In: «Общество знания: философия, управление, образование». Третий Сибирский философский семинар, 19-22.09.2013, м.Томск, Росія.

[img]
Preview
PDF
Общество знания.pdf

Download (358kB) | Preview
Official URL: http://tsu.ru/content/news/news_tsu/39690/

Abstract

Зміст, методи і форми виховання залежать насамперед від конкретних соціальних умов, в яких воно здійснюється, включаючи всі сторони суспільно-історичної практики: соціальну та нормативну структуру суспільства, його ціннісні орієнтації, в тому числі ціннісні установки особистості, спосіб її мислення, освіту і культуру тощо. Ці умови визначають спосіб розвитку особистості, мета її діяльності, потреби, особливий тип зв'язку з іншими людьми, з суспільством - словом, всю її діяльність, всі її функції, які являють собою не що інше, як способи існування і дії соціальних якостей людини. Іншими словами, людина формується тими зв'язками і відносинами, в які він включений, - тими, які були до нього, і тими, які він створює і вдосконалює в процесі своєї діяльності, свого спілкування з іншими людьми. Таким чином, підкреслюється соціальна природа людини - сутність «особливої ​​особистості» становить не її абстрактна фізична природа, а її соціальна якість.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Additional Information: Национальный исследовательский Томский государственный университет ТОИПКРО,Томский научный центр СО РАН, Институт развития образовательных систем РАО, Ассоциация философских факультетов и отделений
Uncontrolled Keywords: moral consciousness, values, justice, principles of education, social institutes
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 1 Philosophy. Psychology
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute of Higher Education > Common resources institute
Depositing User: гол.н.с. Viktor, Віктор Вікторович, В.В., Viktor Viktorovich Zinchenko, Зінченко, Sintschenko, Зинченко
Date Deposited: 03 Mar 2015 15:33
Last Modified: 06 Mar 2017 11:40
URI: http://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/8472

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item