Features of the state of formation of the tempo-rhythmic side of speech

- Рібцун, Юлія Валентинівна (orcid.org/0000-0002-2672-3704) (2021) Features of the state of formation of the tempo-rhythmic side of speech Квант-Раціо, м. Київ, Україна.

[img] Text
Метод. рекомендації для ІРЦ_Рібцун_Ю.В..pdf

Download (586kB)

Abstract

The guidelines describe the educational difficulties of children with stuttering, specify the criteria for their definition, outline options for providing five levels of support.

Item Type: Other
Additional Information: З книги:Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі. Ухвалено Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка НАПН України протокол № 9 від 2 грудня 2021 року
Keywords: Tempo-rhythmic disorders, educational difficulties, levels of support, inclusive resource center
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Department of speech therapy
Depositing User: Доктор філософії у галузі педагогіки Юлія Валентинівна Рібцун
Date Deposited: 10 Jun 2022 17:28
Last Modified: 10 Jun 2022 17:28
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/730624

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item