The essence of an integrative approach to teaching history

- Мороз, Ірина Володимирівна (2021) The essence of an integrative approach to teaching history In: Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи: збірник тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи», Київ, 29 березня 2021 р. (наукове електронне видання) . Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 135-138. ISBN 978-966-644-588-2

[img] Text
Мороз_І_із тези_Інтернет_конф_29_03_2021.pdf

Download (580kB)

Abstract

The theses reveal the essence of the integrative approach to teaching history, levels and stages of its implementation in the educational process.

Item Type: Book Section
Keywords: integration, integrated approach, history teaching, integrated learning technology
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education
Depositing User: с.н.с. Петро Володимирович Мороз
Date Deposited: 31 Mar 2021 22:49
Last Modified: 31 Mar 2021 22:49
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/724520

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item