Views of pedagogical technologies in the minds of distance learning

- Барановська, Олена Володимирівна (orcid.org/0000-0002-0788-8511) (2020) Views of pedagogical technologies in the minds of distance learning In: Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki –stan, problemy, perspektywy. tom IX: synergia w rozwoju nauk i edukacji . Посвіт, м. Конін, Польща - м. Ужгород, Україна - м. Київ, Україна - м. Херсон, Україна, pp. 69-71. ISBN 978-617-7235-50-6

[img] Text
Барановська_Матеріали конференції.pdf - Published Version

Download (295kB)

Abstract

Changing forms of education in a pandemic has led to a number of problems associated with the introduction of distance (mixed) forms of education. One of the urgent issues is the gradual informatization of education. The introduction of distance learning aims to update the content of education and teaching methods, expand access to all levels of education, individualization of education by mass education. Varieties of pedagogical technologies are considered, which are called to form general competences.

Item Type: Book Section
Additional Information: Барановська О. В. Різновиди педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том ІХ: синергія в розвитку науки та освіти / [Ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. Конін – Ужгород – Київ – Херсон: Посвіт, 2020. 300 с. С. 69-71.
Keywords: pedagogical technologies; distance learning
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Didactics
Depositing User: с.н.с. Олена Володимирівна Барановська
Date Deposited: 18 Jan 2021 04:37
Last Modified: 18 Jan 2021 04:37
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/722802

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item