Key competencies as an integrative indicator of the New Ukrainian School

- Малієнко, Юлія Борисівна (2020) Key competencies as an integrative indicator of the New Ukrainian School In: Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі: з досвіду впровадження ідей Нової української школи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (10 червня 2020 року м. Херсон) . КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», м. Херсон, Україна, pp. 140-141.

[img] Text
Малієнко Ю. з Матеріали конференції 1 част.pdf

Download (139kB)

Abstract

The theses consider key competencies as an integrative indicator of the New Ukrainian School.

Item Type: Book Section
Keywords: key competencies, integrative indicator, New Ukrainian School
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.02 General questions of didactics and method
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 373 Kinds of school providing general education
Divisions: Institute of Pedagogics > Department of Social Science Education
Depositing User: с.н.с. Петро Володимирович Мороз
Date Deposited: 03 Jul 2020 14:13
Last Modified: 03 Jul 2020 14:13
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/721141

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item