Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism

- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495) (2018) Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism In: Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції . Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 163-165. ISBN 978-966-654-490-5

[img]
Preview
Text
Кульбіда С.В., коледж, квітень 2018.pdf

Download (258kB) | Preview

Abstract

This paper presents the structural components of teacher’s readiness to socio-cultural activities with deaf in terms of use verbal and Ukrainian sign language.

Item Type: Book Section
Keywords: teacher’s willingness, deaf students, bilingualism, Ukrainian verbal, Ukrainian sign language, socio-cultural activity, content.
Subjects: Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education > 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
Science and knowledge. Organization. Computer science. Information. Documentation. Librarianship. Institutions. Publications > 3 Social Sciences > 37 Education > 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools > 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
Divisions: Mykola Yarmachenko Institute of special education and psychology of National academy of educational sciences of Ukraine > Ukrainian Sign Language Department
Depositing User: д.п.н., проф. С. В. Кульбіда
Date Deposited: 21 May 2018 09:58
Last Modified: 01 Feb 2019 06:16
URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/710631

Downloads

Downloads per month over past year

Actions (login required)

View Item View Item